Čtěte dále a objevte několik praktických tipů a triků, které může kdokoli použít, aby začal jíst podle plánu PP..

Čtěte dále a objevte několik praktických tipů a triků, které může kdokoli použít, aby začal jíst podle plánu PP.. Zatím jsou studie docela nepřesvědčivé, pokud jde o to, zda je jeden typ účinnější než kterýkoli jiný, a proto zkuste řadu metod, abyste zjistili, který z nich nejlépe vyhovuje vašemu tělu a životnímu stylu.. U některých lidí může PP narušit spánkové vzorce a bdělost. Brzy osobnosti , jako je Hugh Jackman, Beyoncé, Nicole Kidman, Miranda Kerr a Benedict Cumberbatch vše údajně přijal nějakou formu PP stravy.. Kromě zřetelného reptání žaludku se při pokusu o zvládnutí nového stravovacího plánu můžete setkat také s únavou, podrážděností a stresem.. Zatímco model 16/8 je nejoblíbenější a nejsnadněji implementovatelný, jiné typy zahrnují model 5/2, který zahrnuje omezení kalorií dvakrát týdně, a model alternativního dne, který zahrnuje omezení kalorií každý druhý den.. Odebírejte nás na sociálních sítích a budete upozorněni na nové články!. Obecně zdravotníci doporučují, abyste se drželi zdravých a celých potravin. Jak vysvětluje odbornice na výživu Stephanie Rofkahr z Fit Four Five , PP může být nebezpečný pro lidi s nízkou hladinou cukru v krvi . V tomto vzoru se postíte 16 hodin a poté budete jíst do 8 hodin. V roce 2013 nastal velký skok v popularitě díky filmu „The 8-Hour Diet“ od Davida Zinczenka a Petera Moora.. Jakmile dokončíte svůj výzkum a rozhodnete se pro harmonogram, který vám nejlépe vyhovuje, jste připraveni jít.. Zaměřte se na „potraviny bohaté na živiny, které mají vyšší obsah tuku, bílkovin a vlákniny , což vám pomůže udržet stabilní hladinu cukru v krvi,“ říká Galvin.. U některých může také způsobit zvýšení stresu, úzkosti a podrážděnosti .. Rofkahr má tendenci radit, aby lidé jedli mezi polednem a 20:00. PP se nedoporučuje pro lidi s předchozí anamnézou poruch příjmu potravy , jako je anorexie nebo ortorexie.. Dále se rozhodněte, jaký typ PP plánu chcete vyzkoušet. Jinými slovy, procházíte střídavými cykly půstu a jídla. V současné době je PP jedním z nejpopulárnějších stravovacích stylů.. Existuje šest populárních vzorů půstu, ze kterých si můžete vybrat, ale tento seznam není v žádném případě vyčerpávající.. Na začátku cesty PP můžete mít tyto společné obavy na mysli.. PP může být těžké, zvláště na začátku.. Pokud máte zájem vyzkoušet tento trendový stravovací plán, můžete se trochu obávat, jak to zvládnete.. Dieta spočívá v omezení časového období, ve kterém jíte jídlo. Na rozdíl od většiny ostatních diet, je to o omezení , když budete jíst, než to, co jíte.. Jedna věc je vstoupit do restriktivní diety jako celebrita s osobním odborníkem na výživu. Různé studie ukázaly, že přijetím tohoto stravovacího vzorce můžete mít výhody jako:. Víte, že chcete vyzkoušet PP, ale možná si nejste jisti, kde začít.. Je to mnohem těžší, když máte věci, jako je vaše práce nebo vaše děti, které mohou žonglovat současně!. Přesto je důležité zajistit, abyste každý den měli dostatek kalorií na pohonné hmoty.. Zde je několik tipů, jak vám trochu ulehčit život:. Podle Rofkahra je nejoblíbenější možností metoda 16/8. Existuje spousta různých způsobů implementace PP.. Naše zprávy najdete i na sítích. Nejdříve: Proveďte svůj průzkum. Supermarkety budou muset od ledna 2022 omezit dovoz základních potravin. Přerušovaný půst (PP) je tu už nějakou dobu. V regálech proto může chybět vepřové maso, zelenina i ovoce, protože zemědělci neumí tak rychle zvýšit produkci.. Zdroje: healthline.com, Unsplash. Před provedením jakýchkoli změn ve stravě se poraďte se svým lékařem..

Značky:

page studie metoda bdělost osobnost beyoncé forma strava únava podrážděnost kalorie potravina odbornice výživa stephanie four hladina krev hodina popularita hour dieta živina bílkovina vláknina úzkost tendence anamnéza porucha potrava anorexie ortorexie doba cesta obava mysl většina celebrita výhoda práce hmota možnost spousta implementace zpráva zelenina produkce změna diet dieta diety